Zakládáte novou realitní kancelář a chcete o sobě dát vědět světu? Nebo jste zkušení realiťáci a hledáte nové možnosti, jak oslovit zákazníky? V realitním byznysu to v současné době stejně jako v ostatních druzích podnikání nejde bez online marketingu. Jaké kanály marketingu je pro realitní kanceláře nejlepší zvolit? Kolik investovat do kreditů? A na co se v online prostředí soustředit?
Tím úplně nejdůležitějším základem pro úspěšný (nejen online) marketing jsou webové stránky, ze kterých jde na první pohled poznat silná, moderní a férová realitní kancelář. Web realitky nemáte totiž jen na to, abyste na něm mohli prezentovat vaše nemovitosti, budujete si jím svou značku, je vaší vizitkou v online světě a můžete díky němu oslovit zákazníka stejně dobře jako jej odradit staromódními webovkami se špatným obsahem.
Jak by měly webové stránky realitní kanceláře vypadat? Aktuálním trendem je čistý a přehledný design, žádné šílené barevné kombinace, jen moderní jednoduchost ideálně doplněná o drobné grafické detaily, které dokáží zaujmout a ukázat, že máte cit pro maličkosti. Webové stránky realitní kanceláře můžete mít vytvořené přesně na míru profesionálním grafikem, nebo si můžete vybrat z webových stránek vzniklých na základě šablony.
Jste makléř na volné noze? Nebo jste součástí realitní kanceláře, ale chcete být více vidět? Webové stránky pro realitní makléře jsou v tom případě povinnou výbavou. Web makléře můžete mít také vyrobený na míru, nebo můžete zvolit variantu vytvoření webu makléře v realitním systému Poski REAL, kde si web zvládnete sami poskládat do 5 minut.